עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

איך הצבע משפיע בתהליך brand build?

תהליך brand build, או בעברית – בניית מותג, הוא תהליך מורכב אשר כולל בתוכו שלבים רבים שאסור לוותר עליהם. בעידן בו אנו חיים היום, עידן בו התחרות הינה גדולה מאוד, לכל עסק ובכל תחום, כל בעל עסק אשר רוצה להבטיח את ההצלחה של העסק שלו ורוצה לדעת כיצד להתמודד עם התחרות בצורה טובה, צריך לעבור תהליך של brand build, תהליך אשר מאפשר לעסק למצב את עצמו בשוק, להפוך את המותג שלו לחזק יותר ומוכר יותר, ולבנות עסק מצליח ומשגשג.

בכל התהליך הזה, אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבחור הוא הצבע. בחירת הצבע תשפיע מאוד על בניית המותג, ותהיה לה השלכות רבות להמשך, ולכן חשוב להיות בטוחים כי אתם מבצעים בחירה נכונה.

צבע שיבדיל אתכם מאחרים

כאשר אתם חושבים על הצבע, או על שילוב הצבעים שייצג את המותג שלכם, חשוב להבין קודם כל כי מדובר בצבע אשר יבדיל אתכם מאחרים. לדוגמא, אם אתם מקימים בית קפה, בחירה בצבעים של שחור ואדום תגרום לכם להראות כמו חיקוי לרשת בתי הקפה המובילה בישראל, והדבר יכול לפגוע בכם. עליכם למצוא צבעים אשר יוכלו לבדל את העסק שלכם מול עסקים מתחרים, ועדיין יתאימו לתחום בו אתם עוסקים (לדוגמא, לחברת הלוואות לא כדאי להשתמש בצבעים שחורים או אפורים אשר יצרו קונוטציה שלילית של עסקים לא חוקיים בתחום).

הפסיכולוגיה שמאחורי הצבע

בחירת הצבע הנכון בתהליך brand build צריכה להתבצע תוך כדי חשיבה על הפסיכלוגיה שמאחורי הצבע, על מה שקורה כאשר מסתכלים על הצבע, איזו הרגשה הוא מעורר ועוד. הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי הצבע הינה מהותית מאוד בתהליך בניית המותג, המחשבה שתעלה אצל הלקוחות אשר יצפו בלוגו שלכם, יכנסו אל החנות שלכם, או אפילו יצפו בפרסומים שלכם ברשת. הצבע הוא הכל, ולכן חשוב מאוד שתעבדו עם מומחים ואנשי מקצוע אשר יסייעו לכם להבין מהו הצבע הנכון עבורכם ועבור העסק שלכם, ואיזה צבע יסייע לכם לבנות את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר.

תגיות: