עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

כל מה שמקשה עליכם לאורך האימון הגופני

אם חשבתם שהדבר הנורא ביותר שיוכל לקרות לכם לקראת האימון הוא כאב ברגל או כאב ראש, כדאי שתחשבו שוב. אימונים הנערכים עם מאמן כושר הם אימונים שמטרתם לחזק אתכם ולקדם אתכם למקום בו אתם רוצים להיות. בלי שאתם יודעים, לעתים אתם אלו המונעים מעצמכם להתקדם וליהנות מהאימון שלכם:

 

להסתכל כל רגע על השעון

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא להציב שעון בסטודיו האימונים או להתאמן כשעל ידכם שעון. הסיבה? המון מתאמנים עסוקים יותר מדי בשאלה "מה השעה" וכמה זמן נשאר לסוף האימון. המטרה באימון הגופני שלכם עם מאמן כושר היא להתנתק מכל מה שמסביב ולהתמקד בדבר החשוב ביותר: בעצמכם ובאימון.

 

להתאמן בשעה שאינה מתאימה לכם

אל האימון הגופני שלכם עם מאמן כושר אישי אתם חייבים להגיע כשאתם בשיא שלכם. המשמעות? אל תקבעו אימון גופני בשעות הבוקר רק מאחר וזו השעה המתאימה לכם ביותר מבחינת הלו"ז. אם אתם לא אנשים של בוקר, יהיה חבל מאד להשקיע את שעת הכושר שלכם בשעה שבה אתם תשושים ולא חיוניים. ארגנו את לוח הזמנים שלכם בצורה כזו שאימון הכושר שלכם יהיה בראש סדר העדיפויות ובשעות הנוחות לכם ביותר.

 

חוסר אמונה בעצמכם

מאמן הכושר שמאמן אתכם החליט שהגיע הרגע להעלות הילוך ולהפוך את האימונים למאתגרים יותר? האמינו במאמן שלכם! חוסר אמונה בעצמכם לא יעניק לכם דבר, מלבד פגיעה באיכות האימון. אל תמעיטו בערך עצמכם וזיכרו כי כל צעד קטן הוא התקדמות, וצריך לספור לטובתכם גם צעדים קטנים שכאלו. האמינו שאתם יכולים, שהמטרות שהצבתם לעצמכם הגיוניות ושיש לצידכם מאמן כושר מנוסה שיחדיר בכם את כל המוטיבציה הנדרשת על מנת שתצליחו.

 

להביא אתכם אל האימון את העבודה

אתם מתאמנים בסוף היום לאחר העבודה? השאירו את העבודה במשרד והגיעו אל המשרד כשראשכם נקי מכל דאגות. אם יש משהו שמפריע יותר מכל דבר אחר למהלך תקין של אימון הוא דאגות מיותרות ולחצים שמקורם ביום העבודה שעבר עליכם. נסו להתנתק מכל השאר והתמקדו בעצמכם – דבר אינו חשוב כעת מלבדכם ומהצלחתכם!