עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

אטרקציות שישדרגו כל אירוע ביתי

תכנון אירוע ביתי יכול להפגיש אותנו עם לא מעט אתגרים והתלבטויות.

בעוד שאולמות אירועים, גני אירועים ומסעדות, יכולים לדאוג לנו לכל מבוקשנו, או לכל הפחות לעיקריים שבהם, הרי שבאירוע שמתקיים אצלנו במרחב הפרטי שלנו, אנחנו האנשים האחראים על הכול.

אם כל הדבר, כיצד ניגשים לזה נכונה? והאם המשימה הזו גדולה מדי עלינו? אפשר ובהחלט ניתן לצלוח את האתגר, ויתרה מזאת – עם הטיפים הבאים תוכלו לרשום לזכותכם אירוע ביתי בלתי נשכח, כזה שהמוזמנים והמוזמנות ידברו עליו עוד זמן רב.

אוכל, אוכל ושוב אוכל

עזבו הכל, רגע לפני שאתם בכלל חושבים על יתר האטרקציות, הקפידו קודם כל להבטיח לעצמכם שאתם מצוידים היטב במה שתמיד יכתיב את הטון, ותמיד ייצרב בזיכרונם של המשתתפים.

באירועים עם כמה משתתפים בודדים הרי שעוד ניתן להירתם לבד למלאכת הבישולים, אולם אם מדובר במספר משתתפים רב, אפילו מעל 10 מוזמנים, הרי שמומלץ לשקול הזמנה של קייטרינג מגשי אירוח.

שירות שכזה יאפשר לכם להסיר מעצמכם את מלאכת הבישולים, וליהנות ממגוון מגשים מצולחתים כהלכה ועם מיטב המאכלים והמעדנים.

לאלו מכם שמעוניינים להשקיע מעט יותר באירוע וליצור חוויה בלתי נשכחת, הרי שכדאי להכיר גם אטרקציות ייחודיות דוגמת הזמנת שף עד הבית והזמנת שפים פרטיים לפי סוגי האירועים.

בלונים לאווירה

בסופו של יום, המרחב הביתי מציב בפנינו אתגר לא קטן כלל – בעוד שאולמות אירועים מעוצבים כהלכה ומשלהבים את החוגגים והחוגגות באווירת המסיבה, הרי שהמרחב הביתי עלול להיתפס כ’מרדים’ באופן מסוים.

שילובם של בלונים יכול בהחלט לשבור את הקרח, להשרות על המשתתפים והמשתתפות אווירת רוח שטות וחגיגה, ולהפוך את המרחב הביתי לאולם של שמחה.

לאלו מכם שמעוניינים להשקיע בנושא אפילו יותר מרק אווירה, הרי שכדאי לדעת שחנויות בלונים רבות מציעות שירותי אמנות בלונים. אמן בלונים המגיע לאירוע לצורך הפעלה ויצירת מגוון קיפולי וזרי בלונים מרהיבים.

מוזיקה

ובואו לא נשכח פרמטר מרכזי שרבים נוטים שלא לתת עליו את הדעת.

הקפידו להצטייד ברשימת שירים מלאה לקראת האירוע הקרב ובא. מומלץ אף לנסות ליצור רשימות מסודרות ביוטיוב או באפליקציות אחרות, ולסדר שירים לפי זמני האירוח. מתחילת האירוע, דרך מרכז האירוע ועד לסיומו.

מומלץ להשאיל מערכת שמע טובה, וכך להבטיח שכל המשתתפים והמשתתפות יבלו בנעימים באירוע שהוא ממש מסיבה.

לסיכום

ישנו הבדל משמעותי בין אירוח ביתי לבין אירוע ביתי.

באם את או אתה התחלתם לתכנן את האירוע הקרב ובא, הטיפים שהוצגו לעיל בהחלט ישדרגו את החוויה והאווירה.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם בלוניטה – סידור בלונים בצפון ומשלוחים לכל אזור הצפון מרכס הכרמל ועד לרמת הגולן.

צוות בלוניטה יושב בעכו, ועורך משלוחים וסידורי בלונים תוך הקפדה על עיצובים מרהיבים ומקוריים ושירות מהיר, יעיל ואדיב.

לפרטים נוספים בקרו באתנו, ונשמח לעמוד לרשותכם בכל אירוע וחגיגה.