עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

בשנת 2019, טבעת האירוסין כבר נרכשת בזוג

כל גבר שמתכנן להציע נישואין, גם מתכנן דבר נוסף: מבצע חשאי שמטרתו לגלות איזו טבעת אהובתו חולמת לקבל. עד לפני כמה שנים, כל גבר אכן היה צריך להסתייע ביועצים, בחברות הטובות ואפילו לחטט קצת במגירת התכשיטים של בת הזוג שלו. וכיום? השיח על טבעות האירוסין, הצעת הנישואין ואפילו החתונה, הוא שיח פתוח שמתנהל כשיחת סלון לגיטימית בין בני הזוג.

אז נכון, אפקט אדיר של הפתעה לא יהיה, אך יהיה משהו בהרבה יותר משמעותי: אישה מאושרת שקיבלה את הטבעת שהיא תמיד חלמה לקבל. כשאתם מדברים בפתיחות על טבעת האירוסין, שניכם מרוויחים:

  • זמן רב נחסך לך על חיפוש אחר טבעת
  • שביעות רצון גבוהה מובטחת!
  • יכולת לכוש את הטבעת מהיום למחר

אז כן, אפשר לומר שכיום, בשנת 2019, טבעת אירוסין עדינה לחלוטין נרכשת בזוג!

“תגידי רגע, איזו טבעת היית רוצה שאעניק לך?”

הדרך שלך לפתוח דיון שכזה, היא פשוט לפתוח בשיח לגיטימי. לא תהיה הגבר הראשון שישאל את אהובתו איזו טבעת היא רוצה לקבל, וכיום – נשים כבר לא מופתעות מהשאלה הזאת. תופתע או לא, אך המון פעמים האישה היא זו שמספקת את המידע בנדיבות רבה גם מבלי שהגבר מבקש ממנה. ישנו מעין הסכם לא כתוב בין בני הזוג: אני אגיד לך מה אני רוצה, ואתה תעניק לי ביום בו תחליט להציע לי נישואין.

“שלחתי לך תמונה, תסתכל רגע”

כשם שאתה יכול ליזום שיחת סלון שכזו, כך גם אהובתך. לא מעט נשים יכולות לשלוח לבן הזוג שלהן, שיושב ממש לידן – תמונה. תוך כדי שליחת התמונה גם נזרק לו משפט לאוויר: “תסתכל רגע בטלפון שלחתי לך משהו”. במקרה שכזה, כדאי להיות אלגנטי, לחייך ולתת למבט שלך לתקשר במקומך. במידה רבה, תרחיש שכזה הוא כל שתוכל לייחל לו שכן אתה יודע בדיוק איזו טבעת אהובתך רוצה לקבל, וזו אכן הטבעת שהיא תקבל במעמד הצעת הנישואין.

הצעת נישואין במקום הנוצץ ביותר – חנות התכשיטים!

אם אתה בכל זאת רוצה לשמור על אלמנט של מתח והפתעה, אך בכל זאת לרכוש את הטבעת בזוג, הנה לך: הצעת נישואין בחנות התכשיטים! אם ישנו מקום אחד נוצץ במיוחד שכל אישה אוהבת – הרי שהוא חנות התכשיטים. כרע ברך, ומיד לאחר התשובה החיובית שלה תבחרו יחד את הטבעת שתהפוך אתכם מאורסים. מדובר על הצעה לא שגרתית, אך בהחלט מרגשת, זוגית וסופר-רומנטית!