עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

חוסכים בחתונה בדברים הקטנים ומרוויחים בגדול

לא חסכתם זמן בחיפוש אחר גני אירועים בתל אביב, אך כן תוכלו לחסוך כסף לאורך הפקת האירוע שלכם. ענף האירועים מנגיש אינספור שדרוגים ואפשרויות לזוגות המאורסים, ולעתים אכן קשה לעמוד בפיתויים. אם המטרה שלכם היא לצמצם את העלויות ועדיין לא לפגוע בחוויה הגדולה שלכם מהאירוע המרגש, דעו כי יש מה לעשות. על מה תוכלו לוותר וכך לחסוך לא מעט כסף?

 

מתארגנים בבית ולא בבית מלון:

 

כיום המגמה השלטת היא להגיע אל בית מלון מפואר ולערוך את כל ההכנות לחתונה בו. לרוב אלו הן הכלות שמזמינות אל המלון את כל המלוות שלהן, את מעצב השיער ואת המאפרת. אכן, מדובר על חלל שנוח יותר להתארגן בו, ומלבד הנוחות הרבה ישנו גם מימד הפינוק שלא ניתן להתעלם ממנו. יחד עם זאת, יום אירוח לכלות במלון יכול להגיע לאלפי שקלים וכך מוסיף עוד הוצאה לאירוע החתונה שלכם.

 

נהג בפרטי בדמות החבר הטוב ביותר שלכם:

 

איך אתם הולכים להגיע אל גן אירועים בתל אביב שבו תחגגו את האירוע שלכם? שאלה טובה! המון זוגות רוצים ללכת על כל הקופה, וכך דואגים לשלם לנהג פרטי שינייד אותם ביום הגדול ממקום למקום. אם לא די בכך, המון פעמים הרכב שבאמצעותו מתניידים הוא רכב יוקרה. טיבו של אירוע הנערך פעם בחיים כמו אירוע החתונה נמדד בסופו של דבר על בסיס החוויה שלכם מהאירוע עצמו, ולא מכל התוספות והשדרוגים שמסביב. ההמלצה היא שתשקיעו את כספכם באירוע מושקע וברווחת האורחים, ולא בעוד שדרוג כמו הגעה ברכב יוקרתי. מי יוכל להיות הנהג שלכם ביום זה? אחד מהחברים הטובים שלכם! אתם גם נותנים כבוד גדול לאותו החבר, גם מרגישים יותר בנוח בנוכחות הנהג וגם חוסכים את העלות הרבה.

 

מזמינים את האורחים בדרך טכנולוגית:

 

אם פעם הייתם יכולים להזמין את האורחים שלכם אל גן אירועים במרכז לחגוג את אירוע החתונה רק באמצעות הזמנות מודפסות, כיום אתם יכולים לחסוך את עלות הדפסת ההזמנות באמצעות הזמנה דיגיטלית שתשגרו לאורחים שלכם. איך תוכלו להזמין את האורחים שלכם? דרך הווצאפ, קבוצה סגורה בפייסבוק או הזמנה דיגיטלית במייל.