עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

חליפות חתן ועל חתונות

 

בחור חביב ויקר עומד להתחתן וזו הפעם הראשונה בחייו שהוא רוצה, או יותר נכון מסכים ללבוש חליפה, הכלה בקשה! שני בני הזוג אינם מבינים בחליפות. אפשר לשער שכל החליפות נראות להם אותו הדבר, פה הצווארון בולט יותר, שם הצבע קצת יותר כהה.

אז איך בוחרים?

יחד הם עוברים מחנות לבגדי גברים אחת לשנייה ומחפשים בין כל חליפות החתן המוצעים להם (שלא כולן הן באמת חליפות חתן) את זו המיועדת לו, זו שנתפרה בדיוק בשבילו. מסתבר שאין דבר כזה! אפילו הכלה מודה שהוא נראה מוזר בחליפה וגם לא חגיגי כפי שהוא אמור להיראות, הוא גם נראה לחוץ, כאילו הניחו אותו בקופסה וסגרו את המכסה.

מכיוון שהבחור באמת לא מבין דבר בנושא, הוא בחר דווקא בחליפות עסקים מחויטות ואלגנטיות ואכן בחליפה שכזאת הוא נראה כאיש עסקים. החתן והכלה היו גם בטוחים שהצבע השחור, זה הצבע ההולם ביותר לאירוע.

אבל כשהבחור לבש חליפה שחורה, נדמה היה שגילו הוכפל. יש לשער שהבחור יעיף אותה מעליו מיד לאחר החופה ובזמן החופה הוא יסבול בשקט, ייטוף זיעה ויתפלל שהטקס יעבור במהרה.

חיוך לא יעלה על פניו החייכניים בדרך כלל באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחייו. פה חשוב להדגיש כמובן שבחתונתכם, חתן וכלה יקרים, הנראות חשובה ביותר, אך הרבה יותר חשוב שתחושו טוב עם עצמכם ותהיו מי שאתם.

לבגד יש השפעה עצומה על ההרגשה של האדם. יש בגד שיגרום לחתן לחוש רציני וכבד, יש בגד שעימו תחוש קליל, פתוח וחופשי. יש חליפות חתן שבהן תחוש זר לעצמך ויש חליפות שבהן תחוש טבעי.

ונניח שלמרבה המזל צלחה דרכם של הכלה והחתן והם מוצאים חליפה ששניהם מסכימים שהיא מתאימה ביותר: החתן לא נראה כחייזר, כלומר, הוא נראה די בסדר, הוא מסוגל לזוז קצת ומכיוון שבסבלנות שלו לראות עוד ועוד חליפות חתן התפוגגה זה מכבר יש לשער שהמסע אל חליפת החתן הסתיים בנקודה זו.

אבל לא! מסבירה הכלה, עכשיו נחוץ להתאים לחליפה הנבחרת את החולצה המתאימה, את העניבה, הנעליים, הגרביים וכל פרטי הלבוש. משימה כמעט בלתי אפשרית לזוג הצעיר!

בחנות לבגדי גברים אנחנו יודעים לשלב בין הנראות המעולה לתחושת הגוף הטובה ולהתאים מבין כל חליפות החתן שבחנות את החליפה המיועדת לך!

 

מבחר חליפות חתן, גם לכאלה שמעולם לא לבשו חליפה תמצאו אצלנו. חליפות חתן שיעניקו לך מראה טבעי ותחושת גוף מעולה.  

 

חליפות חתן בסגנונות שונים לחתנים צעירים, לחתנים מבוגרים, לאנשי עסקים, לקיבוצניקים, לסטודנטים. חליפות חתן מושלמות!

קייטרינג בירושלים

ועם כבר חליפות חתן אז מה עם אוכל משובח כדי לפנות לכם ולמשפחה המאוחדת והחדשה זמן להיכרות נוספת ומעמיקה. ואם אתם כבר שם, קייטרינג בירושלים הוא מיוחד בגלל אותה רוח של העיר שמטבלת כל אירוע בפלפל הסודי.