עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

חשיבות הכושר הגופני לאורח החיים שלנו

בשנים האחרונות, עם העלייה במודעות של אורח חיים בריא וחיוני, אנו מבינים ויודעים כי יש חשיבות לפעילות גופנית ויש לשלבה בחיינו באופן יומיומי. אך עד כמה אנו באמת עושים זאת, והאם אנו מבינים את ההשלכות של מי שלא עושה זאת?

נדבך חשוב נוסף באורח חיים בריא הוא כמובן התזונה. תזונה נכונה הוא המפתח לרוב הדברים הטובים בחיינו: בריאות, תחושה טובה וקלילה, מראה חיצוני. תפריט מאוזן עוזר לגופנו להילחם במחלות, לצמוח ולגדול, שומר לנו על המשקל ויש לו קשר אף לתחושה כללית, נפשית ופסיכולוגית.

את התזונה הנכונה אנו חייבים לשלב עם פעילות גופנית שמשלימה אותה ומחזקת את גופנו. הטעות הנפוצה ביותר היא לחשוב שבשביל לרדת במשקל או לחזק את הבריאות שלנו, מספיקה רק אחת משתי הפעולות: ספורט או תזונה נכונה. אך האמת היא ששתיהן הולכות יד ביד ותורמות זו לזו. כאשר נבצע רק אחת מהן, לגוף שלנו יהיו חוסרים ויקח לנו הרבה יותר זמן להגיע לתוצאה הרצויה.

למי שמעולם לא עשה כושר, יהיה קשה מאוד להתחיל בגיל מבוגר. הגוף לא רגיל וצריך להתחיל לאט לאט, לבנות את השריר ואת העצם. אך כמובן שזה אפשרי וגם אנשים בגיל העמידה יכולים להתחיל לבצע פעילות גופנית אם הם רוצים. מומלץ שזה יהיה בליווי אישי כדוגמת מאמן כושר אישי על מנת להבטיח שמירה מקסימאלית על הגוף והכוונה לתרגילים מתאימים.

ובכל זאת, ההמלצה היא להתחיל לבצע פעילות גופנית מגיל צעיר. בעבר חשבו שפעילות גופנית אסורה לילדים מכיוון שזה עלול לעצור את התפתחותם, אך כיום יודעים שפעילות מתונה לא רק שלא מזיקה, אלא מועילה והכרחית! במיוחד בעולמנו בו ילדינו נמצאים במרבית זמנם מול המסך ובישיבה, אנו מוכרחים להסביר להם על חשיבות הפעילות הגופנית. כיום יש חוגים בבתי הספר ובמתנסים וכדאי להתחיל אותם בגיל צעיר על מנת להשריש את ההרגל ולהטמיע את המודעות לכושר.

בגלל המודעות ההולכת וגוברת ובגלל שהיום כבר כולם יודעים שכושר גופני הוא חשוב מאוד לאורח החיים המודרני, ניתן למצוא דרכים מגוונות לביצוע פעילות גופנית, כל שכל אחד יכול להתחבר.

מאמן כושר אישי לילדים או למבוגרים יכול לכוון אותם בדרך הטובה ביותר. יש קבוצות ריצה, חוגים בחדרי הכושר וחוגים פרטיים, אנשים שמתקבצים ביחד ומתעמלים ביחד ועוד הרבה דוגמאות. לנו נותר רק לבחור את הדרך המהנה ביותר עבורנו ולהתחיל לבצע אותה.

עבודה עם מאמן כושר אישי בזמן ההיריון

מאת: Dudish

מאמרים מאת דודי שרון - בניית אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים אורגני. קידום אתרים ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית בדיוק לפי המידות שלכם. מגשי פירות | הידרופוניקה | קוזו | וופורייזר |