עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

כשהמחשב תקוע? מחייגים הלפ פי סי!

כולנו מכירים את המצב הזה שנמחשב לא מגיב יותר ואנחנו יכולים לירות בעצמנו כדי לגרום לזה לעבוד מרוב תסכול. הסיטואציה הכי מצחיקה שיכולה להיות היא  שאם זה היה קורה לך בעבודה, היית מקבל תמיכה בשלוש שניות מהירות. כי בעבודה יש לך שירותי תמיכה ובבית אין לך דבר כזה. אז מה באמת עושים?

האמת היא שיש פתרון מאוד פשוט לבעיות של תקלות אינטרנט בבית, חברת הלפ פי סי מציעה את אותם שירותי תמיכה שיש לכם בעבודה אבל אצלכם בבית. מה זה בפועל אומר? מנוי חודשי נמוך ואתם זמינים תמיד לקבלת תמיכה במחשב או באינטרנט. בדיוק כמו שיש לכם בעבודה.

נשמע מעולה? אז הנה כמה דברים שיחזקו את זה עוד יותר: כאשר אתם נמצאים בבית אחרי שעות העבודה, למעשה אין אף אחד שיכול לתת לכם תמיכה, שום מעבדה, שום חברת סלולר ולא כלום. אולי שירותי תמיכה של האינטרנט, אחרי שתהיו שעה בערך על הקו ובכלל לא ברור שזה יצליח.

אבל עם הלפ פי סי, המצב הוא אחר לגמרי: אתם שוב יושבים מול המחשב ומקללים אותו, אבל הפעם יש לכם מה לעשות. אתם מרימים טלפון לחברה ומקבלים תמיכה מיידית לפתרון כל הבעיות הקיימות. ואם מדובר בתקלה מורכבת במיוחד ולא הצלחתם לטפל, טכנאי יגיע אליכם הביתה ויפתור את הבעיה במקום ואם יהיה צורך אפילו יקח את המחשב לתיקון ויחזירו אליכם.

מה אומרים לקוחות החברה:

אלון כהן מספר: אני עובד הרבה עם מחשבים, אבל האמת היא שאין לי מספיק ידע לטפל בתקלות מורכבות, אז אני יודע שאין לי אלא להיעזר במומחים שכן יודעים מה לעשות. נכון שאני משלם כל חודש כסף על השירות הזה, אבל ברגעי האמת זה משתלם מאוד וממש מאוד. ממליץ בחום גדול לכולם.

תגיות: