עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

מדוע חשוב שגם אתם תלמדו על משכנתאות?

משרד החינוך מלמד את התלמידים מגוון רחב של מקצועות, אך אם יש נושא שלא נלמד במסגרת בתי הספר הוא עולם המשכנתאות. כאנשים בוגרים, סביר כי כל אחד יבקש לקחת משכנתא, אך רבים אינם יודעים מה מגיע להם ומה לא. קורס יועצי משכנתאות הוא התשובה לכם!

 

גם אתם, לפחות פעם אחת, תיקחו משכנתא

ישנם המון דברים שאינם משותפים לכל בני האדם, אך גם ישנם המון דברים שדווקא כן. כמעט כל האנשים המחזיקים כיום בדירה שבבעלותם לקחו משכנתא. סביר כי גם אתם, בעת שלקחתם את המשכנתא, לא ידעתם בדיוק על מה מדובר, וכל שנותר לכם היה להאמין ליועצי המשכנתאות ונעניתם בחיוב לכל תנאי שהם הציבו לכם. יועצי המשכנתאות לא אחת מדברים בשפה שאינה ברורה – זאת מאחר ואתם לא מכירים עולמות שכאלו. האם כיום אתם יכולים להגדיר בבהירות מהי משכנתא, מה הריבית הנדרשת, אילו מסמכים יש להציג על מנקת לקבל משכנתא ועל פי מה נקבעת הריבית? סביר שלא.

 

קורס יועצי משכנתאות הוא קורס שלא מתאים רק לאנשים המחפשים אופק מקצועי חדש, אלא גם לאנשים שרוצים להתמצא בעולם שאחרים מתמצאים בו. מדובר על תחום מרתק ועשיר שעל כל אזרח להכיר – זאת על מנת שכל אחד יוכל לשמור על הזכויות שלו.

 

את הידע הזה תוכלו להעביר גם לילדים שלכם

אם כבר לקחתם משכנתא בעבר ולקיחת משכנתא נוספת אינה רלוונטית לכם, דעו כי החומר המועבר דרך קורס יועצי משכנתאות עדיין רלוונטי לכם! את התורה הזו תוכלו להעביר הלאה אל הילדים שלכם וכך לכוון אותם בצורה כלכלית נבונה יותר, מושכלת יותר ובטוחה יותר. הקורס מועבר בשעות נוחות המתאימות לאנשים המחזיקים בקריירה וגם לאנשי משפחה.

 

הפתח שלכם לעולם תעסוקתי חדש

וכמובן שקורס שכזה הינו תחנה מצוינת לאנשים המחפשים אחר אופק תעסוקית חדש. בדיוק מאחר ורבים אינם מודעים לתנאים ולזכויות שלהם בכל הקשור למשכנתא, ישנו ביקוש רב לליווי המגיע מצד יועצי משכנתאות. זו ההזדמנות שלכם ליהנות מדיפלומה מקצועית שתוכל לשרת אתכם כיועצי משכנתאות שעובדים דרך גופים שונים או בצורה עצמאית לחלוטין. קורס יועצי משכנתאות כולל תכנים מגוונים שיעניקו לכם את הידע הנחוץ והחיוני!