עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

מה כדאי לדעת לפני בחירת מובילים

מה כדאי לדעת לפני בחירת מובילים

תקופה של מעבר דירה מלווה כמובן בלא מעט הוצאות. יש לבחור חברת הובלה שיש בה לוגיסטיקה נכונה וכן מובילים מקצועיים ואדיבים שכן, תקופה זו מלווה בלחץ רב. ישנם אנשים שחושבים כי הם עשויים להוביל בעצמן ריהוט וחפצים כבדים באמצעות טנדר של חבר טוב או קרוב משפחה, אך עד מהרה הם מגלים כי הנזק הוא גדול, כאשר אין בעלי מקצוע בתחום ההובלה שיעשו את העבודה בצורה המקצועית כיאה למקצועם כמובילים. לא רק גודל המשאית שבה יובלו הדברים היא גורם חשוב, כי אם שיטת ההובלה, כך שלא ייגרם נזק לחפצים היקרים לכם שבהם תעשו עוד שימוש שנים רבות.

מה כדאי לברר לפני בחירת מובילים?

באמצעות מובילים מקצועיים, תוכלו להגן על הרכוש שלכם, ישנן חברות הובלות, אשר מבצעות גם אריזות של ריהוט וחפצים אישיים, פירוק והרכבה מקצועית של רהיטים בצורה מקצועית ובתשלום נוסף, כך שתוכלו להיות בטוחים כי גם בדרך זו, החפצים שלכם יישמרו ויגיעו בשלום ליעדם. גם לארוז יש לדעת, היות ולא כולנו יודעים כיצד לבצע את האריזה על הצד הטוב ביותר, כך שנוכל להגן על חפצים יקרים לנו. כדאי לברר כמה שיותר פרטים על חברות הובלות וכדאי שיהיו אלה חברות שקיימות כבר שנים רבות, המציעות ביטוח תכולה של ההובלה וכן, חוזה מסודר שיקשר ביניכם, מה שיבטיח כי הכל יתבצע באחריות המלאה.

אם הייתם מרוצים מהמובילים- ספרו לחברים

שמן של חברות ההובלה וכן מובילים  מקצועיים עובר לרוב מפה לאוזן. גם בפורומים השונים שעוסקים בהובלות, ניתן למצוא לא מעט המלצות ושביעות רצון של לקוחות שאהבו את התהליך והוא היה עבורם קל ולא מסובך כפי שהם סברו קודם לפני ביצוע ההובלה. חברת הובלות מקצועית, תשלח נציג מטעמה, אשר ידע על פי התכולה שיש להעביר למעונכם החדש, מה תהיה הצעת המחיר המדויקת. את ההצעה, תוכלו להשוות באתר: http://getmoving.co.il/ ובעוד כמה חברות ולהסיק בעצמכם מי מהחברות תתאים לכם מכל הבחינות. יש לוודא כי החברה תעמוד בזמנים כפי שהבטיחה לכם על פי חוזה ההובלה. בזמן ההובלה, כדאי כי תהיו עם המובילים, כך שתפקחו עין על כל הביצוע של ההובלה מהדירה ממנה עברתם ואל הדירה החדשה שאליה אתם עוברים. כדאי כי תהיה לכם שתייה קרה ואל תשכחו את הטיפ למובילים שעבדו די קשה..

תגיות: