עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

מיטה זוגית – הדרך הטובה לישון בזוג

המטרה של מיטה גדולה ורחבה היא לאפשר לבני זוג לישון ביחד. עם זאת, הימים שבהם מיטה זוגית נמדדה רק לפי הרוחב של המזרן הסתיימו וכיום יש מקום לבדוק גם את העיצוב. בעזרת בדיקת העיצוב אפשר להתרשם מההבדלים בין מיטה מבד לבין מיטה מרופדת וגם לבחור מיטה מעוצבת שתתאים לחדר ולבית.

מיטה זוגית ומעוצבת היא ללא ספק הפתרון האידאלי עבור חדרי שינה להורים, זוגות צעירים וכל מי שרוצה לישון בזוג בלי לסבול מהפרעות שינה במהלך הלילה. בשביל לבחור מיטה כזו, צריך לבדוק איזה מזרון מתאים עבורה והאם המידות משאירות מספיק מקום לשאר הרהיטים בחדר. אם מעוניינים בכך, אפשר גם לקבל הצעת מחיר על מיטה מבד לפי סוג הריפוד.

כך בודקים את האיכות של מיטה מרופדת

שכבת הריפוד העליונה היא בדרך כלל זו שקובעת עד כמה יהיה נוח לשכב על המיטה ולישון עליה, בין אם מדובר על מיטה זוגית, מיטה מעוצבת בודדת או מיטה וחצי. בכל אחד מהמקרים האלה, מה שצריך לבדוק זה את האופן שבו מיטה מרופדת תומכת בעמוד השדרה ומונעת עומס על אזורים רגישים בצוואר ובגב. בנוסף, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לבנות את המיטה.

מטבע הדברים, המונח מיטה מבד לא מתייחס למיטה אלא למזרון. אף מיטה לא יכולה להיות מיוצרת מבד, אלא אם בוחרים לישון ישירות על המזרון ובלי מסגרת. בכל מקרה אחר, המיטה אמורה להעניק את התשתית והפלטפורמה עבור המזרון – שהוא בתורו אמור להציע את התמיכה לגב, את פיזור הלחצים ואת הנוחות.

בשביל לבדוק את האיכות של מיטה מרופדת אפשר לבקש אותה לתקופת ניסיון. לכל הפחות, כדאי להגיע לאולמות התצוגה ולשכב כמה דקות על סוגים שונים של מיטות. במסגרת בדיקת המיטות, רצוי לשים לב לדרגת הקושי של שכבת הריפוד העליונה ולא לשכוח לשאול האם אפשר או צריך להפוך אותה אחת לתקופת מסוימת, האם ניתן לייצר אותה בשתי דרגות קושי שונות לשני בני הזוג וכמובן האם יש עליה אחריות.

מיטה מבד כהשקעה משתלמת לטווח ארוך

בני זוג צריכים לקחת בחשבון שהחלפה של מיטה מעוצבת מתבצעת בתדירות של אחת ל-10-15 שנה. זה אומר שכדאי להשקיע מלכתחילה במיטה כמה שיותר מרופדת ואיכותית, משום שיש לה השפעה ארוכת טווח על איכות החיים. אם רוצים ליהנות משינה ערבה בלילה ולקצר את משך הזמן שעובר מהרגע שבו נכנסים למיטה ועד שנרדמים, אין תחליף לאיכות גבוהה של מיטה זוגית.

לסיכום, מיטה מעוצבת בוחרים רק ברהיטי הסיטי לפי הצרכים של קהל היעד ובהתאם להעדפות שלהם. בכל הנוגע לבני זוג, הדגש צריך להיות על מיטה זוגית עם שכבת ריפוד עליונה איכותית ונעימה שמפזרת את הלחצים ומונעת כאבי גב.