עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

נוחות מירבית בטיול משפחתי

ביציאה לטיול אנחנו רוצים שיהיה לנו ולמשפחה שלנו הכי נוח שאפשר, בגלל זה אנחנו קונים רכב גדול ומרווח ובגלל זה אנחנו משקיעים בציוד יוקרתי כמו אוהל, מזרן או כל דבר אחר שאותו אנחנו לוקחים לטיול או לפיקניק. הבעיה היא שלפעמים כל הדברים האלו הם הגורם לכך שלא נוח לנו בנסיעה לטיול. הנסיעה לטיול לוקחת לא מעט זמן, לפעמים חצי שעה, לפעמים יותר תלוי לאן אתם נוסעים, וחשוב לשמור שגם נוחות הנסיעה תהיה טובה אבל מה לעשות שיש כל כך הרבה דברים שצריך להכניס לרכב ולעתים זה פוגע בנחות שלנו בנסיעה? ובכן, יש תשובה והתשובה היא אביזרים לרכב שנועדו לאחסון כמו תיק חפצים, גגון או מנשא אופניים.

אם יש לכם אופניים שאתם לוקחים לטיול, הדבר הנכון מבחינת הנוחות והן מבחינת הבטיחות היא לקנות מנשא אופניים כדי שיהיה אפשר להעמיס את האופניים על הרכב מבלי לפגוע בבטיחות ומבלי לתפוס מקום ברכב. מנשא אופניים אפשר לשים על גג הרכב או בחלק האחורי של הרכב ואפילו מחובר לוו גרירה אם יש לכם. בנוסף לזה, בשביל החפצים האחרים שלא נכנסים בתא המטען אפשר לחבר לגגון לרכב או לתיק חפצים שמתחבר לגגון לרכב. תיקי חפצים או במילים אחרות תאי חפצים בנויים בצורה הטובה ביותר כדי לשמור על החפצים שלא יזוזו ושלא יפגעו ממזג האוויר, שמש חזקה לא תפגע בהם וגשם לא ירטיב אותם אם הם חסינים מפני מים כך שבסוף הנסיעה תוכלו להגיע ליעד, לפרוק הכל ולדעת שהכל בסדר ושהכל מוכן לשליפה מהגג.

כל האביזרים האלו לא עולים יותר מדי כסף וגם הכסף שהם כן עולים בהחלט שווה את זה כי הנסיעה משתפרת והחוויה הופכת לנעימה יותר ובטוחה יותר.

מאת: רותם שמואלי

אוהב לכתוב מאמרים לכיף בכל מיני נושאים. |