עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

צילום בר מצווה ובת מצווה

כשאנחנו היינו קטנים היינו עושים דברים אחרת, היינו שומרים על פשטות רבה, אבל אם יש משהו שהשתנה וזה דווקא לטובה זה הרעיון של ללכת לעשות צילום (בוק) לבר מצווה ולבת מצווה. כשהילד מגיע לגיל 13 והילדה מגיעה לגיל 12 זהו זמן מאוד חשוב ביהדות ובאופן כללי בחיים. זה באמת שלב בחיים שבו אנחנו מתחילים להשתנות, במראה החיצוני ובפנימיות שלנו, אנחנו מתבגרים ואנחנו רוצים לדעת כל רגע מזה.

צילום בת מצווה
התמונה לעיל באדיבות הצלמת גבית ינאי.

למה לגשת לצילום בר מצווה ובת מצווה?

למרות שלכל אחד היום יש מצלמה בטלפון זה עדיין לא הדבר האמיתי, אנשים שהולכים לצילום בר מצווה ובת מצווה אצל צלם וצלמת מקצועיים כנראה יודעים למה הם עושים את זה. יום יבוא והילד כשיתבגר יסתכל על התמונות מהילדות וייזכר בחוויות והזיכרונות מאותה תקופה. הצילומים שעליהם הוא יסתכל לא יהיו סתם תמונות סלפי או סתם תמונה שצולמה בטלפון ואנשים נוטים למחוק אותה מבלי למצמץ אלא תמונות מושקעות ומיוחדות שכל אחת מהן צולמה באהבה ובהשקעה. תמונות שיישארו לאורך זמן, שיהיה להן ערך ושהמקוריות והיצירתיות בהן באמת שוות משהו.

הצלמים המוכשרים יודעים מה הם עושים, ילד הבר מצווה או ילדת הבת מצווה הם לא הראשונים שאותם הם מצלמים והם כבר מנוסים לדעת מה ילדים אוהבים, מה מצטלם יפה, מה חשוב לצלם, איך חשוב לצלם ומה אסור לפספס ושווה לנסות. בסוף הצילומים מקבלים את הצילומים למחשב וגם לאלבום קשיח ואפשר להציג לחברים וגם להשוויץ קצת, אין בזה שום דבר רע.

תגיות:

מאת: רותם שמואלי

אוהב לכתוב מאמרים לכיף בכל מיני נושאים. |