עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

קייטרינג חלבי כשר לאירועים פרטיים ועסקיים

תכנון אירוע דורש לא מעט מאמץ ושלבים וזאת כדי שהאורחים ייהנו בו. אחד מהמרכיבים שהופכים את האירוע מעוד אחד רגיל למושלם הוא הכיבוד שיש בו. הכיבוד הוא הרבה יותר מ”רק אוכל” ויש להתייחס אליו בהיבט התרבותי, לנראות שלו ולמגוון שהוא מציע. קייטרינג חלבי כשר יכול לתת מענה מושלם ממנות הפתיחה ועד לקינוחים מענגים ואפשר לשלבו באירועים מסוגים שונים.

קייטרינג חלבי כשר לאירועים פרטיים

אירועים פרטיים כוללים תמיד ארוחה ולא פעם הדילמה בין קייטרינג חלבי לבשרי עולה. ישנם יתרונות רבים לבחירה בחלבי ובהם בין היתר גם הרצון לתת מענה לכולם (כלומר גם לאורחים הצמחוניים), המנות שנראות יפיפיות וכמובן שאפשר לקנח בקינוח חלבי בלי לחשוש מבעיות של כשרות. המנות החלביות יכללו בין היתר גם פשטידות, פוקצ’ות ושלל סלטים. המנות החלביות מאפשרות לאורחים לשבוע בלי לחוש “מפוצצים” מאוכל וליהנות בסוף הארוחה גם מקינוח מושלם.

קייטרינג חלבי לאירועים עסקיים

אירועים עסקיים יכולים להיות עבור קהל הלקוחות של החברה, העובדים או ספקים שונים. שילוב של קייטרינג חלבי כשר יהיה מושלם ויתאים גם לקהל המחמירים שחוששים מענייני כשרות. כאן ישנה משמעות גם לנראות של המנות כאשר הקייטרינג החלבי מביא מנות מרשימות שקל להציג על השולחנות וכיף מאד לשים בצלחת (שלא לדבר על הטעם המושלם).

פתרונות לישיבות ואירוח אורחים מחו”ל

פעמים רבות יש לעסקים ולחברות צורך להזמין קייטרינג חלבי כשר אך לא לצורך אירוע גדול אלא דווקא לצורך ישיבה או אירוח. במקרה זה אפשר להזמין מגש אירוח אותו מכינה החברה שמכינה את הקייטרינג. את המגשים אפשר להזמין מראש, ברגע שידוע זמן האירוח ואלו מגיעים מוכנים להגשה בלי צורך באנשי שירות שונים כדי להגיש את האוכל. פתרון זה של הקייטרינג החלבי יכול להיות מושלם עבור כל מי שרוצה להשאיר רושם רב או רוצה ליהנות מישיבה מפוארת.

הזמינו את הקייטרינג המתאים לכם

את חברת הקייטרינג עליכם לבחון על פי הנראות של האוכל, הטעם שלו והשירות שמציעה לכם החברה ואין להתפשר על אף אחד מהמרכיבים הללו.