עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

קייטרינג לאירועים – מרבד הקסמים

קייטרינג לאירועים – מרבד הקסמים

בחיים ישנם אירועים רבים –

ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

כאשר מתכננים אירוע יש לקחת בחשבון גורמים רבים. כדי שהאירוע יהיה מושלם מומלץ מאוד להכין רשימה עם סדר מסויים ולעבוד על פיה.

לארגן אירוע גדול, כמו חתונה או בר מצוה רבת משתתפים,  מצריך יותר השקעה ומאמץ מאירוע קטן, כדוגמת ברית מילה, אירוסין או חנוכת בית.

דבר ראשון יש לבחור את מיקום האירוע -לעיתים השיקול העיקרי הוא שיהיה נח ומרכזי לרב האורחים. יש בעלי שמחה שמחפשים מיקום מיוחד ואתגרי לאירוע שלהם, ויש שמעדיפים סמוך למקום מגוריהם.

שנית יש לבחור את המתחם בו יערך האירוע – גן אירועים, אולם גדול, בית פרטי מפואר או אולם קטן של מתנ”ס או בית כנסת. בחירת המתחם לאירוע בהתאם לתקציב הלקוח ולאופי האירוע.

כעת מומלץ לבחור קייטרינג לאירוע. מומלץ לבחור בקייטרינג בעל ניסיון. רצוי לקבל המלצות מחברים או ממכרים ופחות להתרשם מפרסומים של הקייטרינג. את הטעם ואת איכות השירות של הקייטרינג אי אפשר להרגיש דרך המסך. מקובל מאוד להגיע לטעימות כדי להתרשם באופן אישי מאיכות המאכלים.

כאשר בוחרים קייטרינג לאירועים חשוב לבדוק שיש לקייטרינג אישור לניהול עסק מטעם הרשות המקומית ואישור משרד הבריאות ליצור אוכל מוכן ולקייטרינג. חשוב שהכנת האוכל תהיה מפוקחת על ידי הגורמים המוסמכים.

מי שמקפיד על כשרות המזון צריך לבדוק תעודת כשרות בתוקף של העסק. מומלץ לבחור בקייטרינג לאירועים בעל כשרות מהודרת, שתספק את כל האורחים.

למתכננים אירוע גדול מומלץ להיעזר בשירותי הקייטרינג כולל הפקת האירוע – החל משירותי עריכה, כלים, מלצרים וכלה במשקאות וקינוחים. יש לקחת בחשבון שעלות קייטרינג לאירועים כולל הפקת האירוע גבוהה מאירוע שמזמינים אוכל מהקייטרינג ומפיקים לבד. מצד שני, חשוב לזכור שעליכם להיות פנויים לאורחים ולהינות מהאירוע עצמו, ולא להיות עסוקים בהגשה ופינוי.

איך אתם רוצים שהאירוע שלכם יראה?

חשוב מאוד לשתף את חברת הקייטרינג שלכם שמפיקה לכם את האירוע. כולל בר כניסה? הגשה לשולחנות או הגשה במזנונים? בשרים על האש בהכנה במקום או מאכלים מבושלים מראש? האם תרצו להזמין מנות ילדים? מנות צמחוניות או טבעוניות? בר קינוחים עם מגוון עשיר ומושקע?  חשוב לתכנן מראש את האירוע כדי שתוכלו לסמוך על חברת הקייטרינג שלכם בזמן האירוע ואתם תוכלו להנות עם האורחים בלי דאגות מיותרות.

אם אתם מתכננים אירוע קטן יחסית, עד מאה מוזמנים, ניתן להפיק את האירוע ללא חברת הקייטרינג. הבחירה לעיתים נובעת מאילוצי תקציב, ולעיתים מתאימה יותר לסגנון האירוע או המשתתפים, במיוחד כאשר האירוע מתקיים בבית פרטי.

כיום נפוצים האירועים החברתיים בהם מנסים לארגן אירוע במינימום עלויות ובשיתוף חברים ובני משפחה.

עם זאת, מומלץ להזמין את האוכל לאירוע מחברת קייטרינג לאירועים. לבעלי השמחה יש הרבה דברים לארגן על מנת שהאירוע יהיה מוצלח. לא קל לאמוד כמויות ולבשל לכמות גדולה של מוזמנים במטבח ביתי. כמו כן, כאשר מזמינים את האוכל לאירוע מחברת קייטרינג כשרה ובעלת רישיון עסק ורישיון משרד הבריאות, המוזמנים יודעים שהאוכל בושל בתנאים סניטרים טובים, ורגועים לגבי כשרות המזון.

לא משנה אם תבחרו להפיק לבד את האירוע או להיעזר בקייטרינג לאירועים, הכי חשוב שתגיעו לאירוע רגועים ושמחים. להאיר פנים ולחייך לאורחים ולשמוח במהלך האירוע. לא נעים לראות בעלי שמחה מתוחים ולחוצים.

שיהיה במזל טוב, בשמחות ובבריאות! 

להזמנות:

קייטרינג לאירועים