אני זוכרת היטב את הרגע הזה בו החלטתי לצאת לעצמאות ולפתוח את הסטודיו שלי,
אני יכולה להרגיש ממש עכשיו שוב את האנרגיות והתשוקה העצומה שתקפה אותי אז! (וקיימת עד היום אגב)
לפעמים אני וכמובן בעלי עסקים שוכחים את החלום, נשאבים לתוך השגרה (שלפעמים באמת שוחקת) בעסק ושוכחים מה מניע אותנו, מה היה אותו הויז׳ן שלשמו יצאנו למסע הזה שהיום אנחנו קוראים לו ׳העסק שלי׳.
אם תסתכלו רגע מהצד, תשימו לב שמהרגע שאנחנו יוצאים מהבית, אנחנו נתקלים באינספור חלומות שתורגמו למציאות: חנויות בגדים, מסעדות, קליניקות, משרדים, מכוני כושר, ועוד רבים וטובים,
אם נתעמק, נשים לב שלכל אחד ואחת מהם יש את החלום שלו, הגוון, הניחוח והשפה שמחברת אותו אל הלקוחות שלו.
עכשיו אני רוצה לקחת אתכם יותר עמוק, לשלב ה׳הגשמה׳, השלב בו אנחנו צריכים לבצע את החלום שלנו,
להוציא אותו לפועל, אינספור משימות שאנחנו צריכים לבצע, שיווק, ייעוץ, מכירות, מיתוג, שכחתי משהו?!
לא משנה מה אמרו לכם עד היום, כולם חשובים!
ואת כולם, בתור מגשימי חלומות, אנחנו חייבים שיהיה לנו.
יסלחו לי אנשים המכירות, כרישי השיווק ויועצי העל, אבל אני מאמינה שמיתוג החלום הוא החשוב ביותר! היכולת לתרגם את החלום של בעל העסק לשפה חזותית שתלווה אותו בכל הפלטפורמות ושתספר לכל הלקוחות הפוטנצייאלים את הסיפור היחודי שלו!
אז איך ממתגים חלום? האמת שהתדלתי לעשות לכם את זה קליל! חיברתי בריף חינמי להורדה שישאל אתכם את השאלות הנכונות, ימחק לכם את סימני השאלה במוח וימקד אתכם!
להורדת הבריף קליק על הלינק >>
https://www.docdroid.net/eKanAw3/dream-branding-brif.pdf.html
בבריף תענו בין היתר על שאלות סופר חשובות לפני תהליך המיתוג של העסק כמו:
1. מיהו קהל היעד שלכם? האם יש כמה קהלים?
2. מהם ערכי המותג?
3. מהו הבידול שלך?
4. מהם השירותים או/ו המוצרים שיש לך בעסק?
ועוד…
הקדישו לעצמכם ולחלום שלכם כמה שעות, אספו את עצמכם וענו על כל השאלות במלואן (אין הרבה, תרגעו)
זכרו שהעסק שלנו הוא המראה של החלום שלנו,
ואם חשוב לנו להגשים אותו ולהגיע ללקוחות המיועדים לנו,
חשוב שנזקק את עצמנו לפני שאנחנו עוברים לתהליך ׳מיתוג העסק׳,
רק כך נהיה מדוייקים ונמנע בלבולים כאלה ואחרים בהמשך…
בהצלחה!
בתאל אזרואל | סטודיו BA
מיתוג חלומות של עסקים