עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

חוויות ממסיבת יום ההולדת

אני חייב להודות, אין לי ילדים ואני לא מסוג האנשים שרואים ילד וישר נמס מהתלהבות, ילדים זה בסדר אבל מסיבות יום הולדת של ילדים משעממות מאוד, לא מעניין אותי הממתקים, הריקודים, השירים וכל הרעש שמתלווה לכך, אבל השבוע הייתי במסיבת יום הולדת של ילד בן 5, אחיין שלי, ואני חושב שהיה דווקא לא רע בכלל.

מסיבת יום ההולדת של אחיין שלי הייתה מאוד מיוחדת ביחס למסיבות ימי הולדת אחרות שבהן הייתי. ההורים של הילד הזמינו את השף אלדו בתור המפעיל של יום ההולדת. האמת היא שבאתי עם ציפיות גבוהות כי ראיתי את אתר האינטרנט שלו ומה הוא יודע לעשות, אבל החלק המדהים הוא שאפילו הציפיות האלו לא הכינו אותי למה שיהיה.

מסיבת יום ההולדת הייתה ממש ממש מושקעת ויפה, ולי ולשאר המבוגרים שהיו במסיבה היו כמה רגעי צחוק משעשעים. אלדו יודע להסתדר טוב מאוד עם ילדים ורואים שזו לא מסיבת הילדים הראשונה שהוא עורך וגם לא מסיבת הילדים ה-100, הוא יודע להסתדר איתם מעולה, הוא יודע מה מצחיק אותם, הוא יודע מה הם אוהבים לאכול, לשמוע ולשחק והוא עושה את זה בצורה מעולה ביותר. האוכל שהוא הכין היה מרשים כל אדם הן בטעם והן במראה, מפל השוקולד היה מרהיב והילדים התנפלו עליו במהירות, הם גם הגינו בעצמם פיצות בצורות שונות והוא ידע לסדר את הכל כך שלכולם תהיה פיצה, גם אלו שהגיעו מאוחר מאוד ולא הספיקו להכין. המשחקים שהוא ערך היו משעשעים וכמובן בהקשר של אוכל והילדים ממש ממש נהנו.

אני חושב שזו הייתה החלטה טובה להזמין שף למסיבת יום הולדת של ילד בן 5 וזה רעיון מקורי ויפה שבוצע היטב. אין ספק שזה אחד מהרעיונות שאיישם כשיהיו לי ילדים משלי.

תגיות:

מאת: רותם שמואלי

אוהב לכתוב מאמרים לכיף בכל מיני נושאים. |