עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

איך לבחור ביגוד ראשוני לתינוקת?

אחת המתנות הכי נפוצות עבור תינוקות שרק נולדו היא ללא ספק ביגוד ראשוני לתינוקות. בעניין זה תמיד קיימת התלבטות איזה ביגוד לרכוש? האם כדאי לרכוש ביגוד קייצי? האם כדאי לרכוש ביגוד חורפי? האם לרכוש ביגוד במידה ניו בורן? או ללכת על ביגוד במידה 0-3? המאמר הבא יעשה לכם סדר בענייני הבגדים.

לרכוש ביגוד חורף

ביגוד חורף עבור תינוקות כדאי לרכוש רק אם התינוק\ת נולדו במהלך החורף. אם הם נולדו קצת לפני או קצת אחרי, כדאי לכם לרכוש בגדים חמים בסיסיים. גופיות חמות, מכנסיים חמים. מאלו צריכים ההורים הרבה והם מאוד שימושיים.

לרכוש ביגוד קיץ

אם החלטתם ללכת על ביגוד קיץ, דעו לכם שככל הנראה ההורים לא יוכלו להשתמש בו בחודשיים הראשונים. גם אם מדובר בחודש אוגוסט ויש ימי שרב בחוץ, תינוקות קטנים זקוקים לביגוד ארוך כדי לשמור על חום גופם. עדיף שתרכשו בגדי בסיס דקים וארוכים. מתנה ליולדת בת או בן בסגנון זה, תשמש אותם יותר. אם בכל זאת החלטתם על בגדי קיץ, רכשו מידה גדולה יותר שתתאים לפחות לארבעה חודשים. מידות של גיל ארבעה חודשים מסומנות במספרים 3-6.

ניו בורן? 0-3? מידות גדולות יותר?

ניו בורן היא מידה מאוד מאוד קטנה שרוב האימהות משתמשות בה רק בחודש הראשון, אלא אם מדובר בפגים. אם מדובר בתינוק פג, בהחלט רכשו ניו בורן. אם מדובר בתינוק שנולד בזמן, עדיף שתרכשו מידות של 0-3 שהינן מתאימים לרוב התינוקות ואם לא, יתאימו חודש לאחר מכן. אם בא לכם להיות יותר פרקטיים עבור ההורים, תזכרו שרוב האנשים יביאו להם מתנות במידות 0-3 ולכן חישבו על רכישה של מידות גדולות יותר שיתאימו לגיל חצי שנה.

לא לרכוש ביגוד בכלל

אם אתם ממש מתלבטים על הביגוד וממש לא בטוחים מה לרכוש, דעו שיש עוד מתנות מעולות שתוכלו לפנק איתם. צעצועי התפתחות יכולים להיות נהדרים עבור הילדים החדשים. משטחי התפתחות למיניהם, בובות נעימות, מארזים לעגלה, מארזים למיטה וכדומה, יכולים להיות נפלאים כמתנות.

כמו כן, מומלץ לא לשכוח את היולדת ולפנק במשהו נחמד כמו קרם גוף או קרם פנים שישמחו ויהפכו את האווירה לכיפית. יולדות מתמודדות עם ירידה חדה של ההורמונים במהירות ומצבי השמחה והעצב נעים בסקלה מאוד מהירה. בעזרת מתנות משמחות תוכלו לעשות להן קצת יותר שמח.