עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

דיור, איכות הסביבה ומשלוחים ברמת גן משקפים את השינוי שהעיר עוברת

כמי שגר ברמת גן כבר שנים וכעת גם עובד בה אני לא יכול להישאר אדיש לשינויים אך גם למהמורות שהעיר עוברת. בעשורים האחרונים עבר הרבה על העיר שלי וזה לא תמיד היה חיובי. נכון יש לנו הרבה סיבות לגאווה: הבורסה אצלנו, הספארי בשטח המוניציפאלי שלנו, יש לנו את אוניברסיטת בר אילן, את הפארק הלאומי, בית הספר לעיצוב ואמנות – שנקר, בית ספר לאומנויות המשחק – בית צבי, ואנחנו ממש מרחק פסע מתל אביב.

אבל לצד כל המוסדות המכובדים הללו ריחפו על העיר שלי גם לא מעט עננות שחורות, ביניהן אפשר לציין את מה שקורה באזור הבורסה אחרי ששעות המסחר מסתיימות כאשר הערב עולה ותעשיית הזנות לוקחת פיקוד, את השחיתות בעירייה, את הצפיפות, את ההזנחה בטיפול בחזות העיר, העדר תכנון העיר ועוד.

אבל אין ספק שבשנים האחרונות משהו חדש התחיל בעיר שלי וכל מי שגר בה מרגיש את זה היטב. זה התחיל עם החלפת ראש העיר, המשיך עם בית המשפט שהחליט בסוף 2017 לשים סוף לעסקי המין שבמתחם הבורסה ועם תכניות בניה חדשות שכוללת שיקום ותכנון מחדש של העיר וממשיך בתמיכה בעסקים ברמת גן.

אפשר להרגיש את זה בכל מקום: גם אם אתם רוצים לפתוח עסק ברמת גן אבל גם אם אתם רוצים להזמין משלוחים ברמת גן. זה ניכר כאשר מסתובבים ברחובות כמבקרים וגם כאשר עובדים בעיר.

אם ניקח לדוגמה את נושא האוכל והקולינריה ברמת גן ונעשה זום-אין נוכל לראות היטב את השינוי, שכן הוא משתקף גם כאן. לפני כמה שנים אמנם היו כמה מסעדות טובות בעיר, אפילו מסעדות נחשבות ויוקרתיות אך העולם שלנו השתנה. יותר ישראלים מעדיפים אוכל בריא, יותר ישראלים הפכו טבעונים או צמחונים ויותר ישראלים רוצים לדעת מה הם מכניסים לגוף שלהם.

רק ב-7 השנים האחרונות החלו להיפתח מסעדות עם מודעות ואחריות תזונתית. עד לא מכבר לא היו לנו הרבה אפשרויות לבחור מהן, רוב המסעדות שהיו ברמת גן הציעו אוכל ישן ולא עדכני – היום יש יותר מסעדות ובתי קפה חברתיים וכן הרבה יותר מסעדות בריאות. וכאשר חל שינוי בתמהיל המסעדות בעיר החל גם שינוי בכל נושא המשלוחים ברמת גן.

ככל שהחלו לצוץ יותר ויותר מסעדות איכותיות כך גדלו בהתאמה אפשרויות משלוחי האוכל. כבר לא צריך להתפשר על “פאסט-פוד” ירוד, לא צריך להסתפק בארוחות עתירות שומן וחולות רעות אחרות, אפשר לשמור על הבריאות שלנו מבלי לנסוע עד לתל אביב, כי היום יש כמעט הכול כאן אצלנו.

עוד תחום שבו משתקף השינוי שעובר על רמת גן הוא תחום ההתחדשות העירונית. רמת גן נחשבת למובילה בהתחדשות עירונית ויש לא מעט פרויקטי תמ”א 38 שמשפרים באופן משמעותי את פני העיר וכן את המגורים בה. עיריית רמת גן תומכת ומעודדת התחדשות עירונית וזה מפיח חיים חדשים בעיר. הצעירים של היום יודעים שאם אין להם כסף לדירה בתל אביב אז במרחק קילומטרים ספורים מהעיר ללא הפסקה ממתינה להם רמת גן עם מחירי דיור שפויים הרבה יותר.

ואם חשבתם שזה נגמר כאן אז אתם טועים. כי בנוסף לשיפור באיכות האוכל ולשדרוג מראה העיר יש גם מגמת שינוי בתפיסת איכות הסביבה; היום יש יותר ויותר שטחים ירוקים, יותר פארקים, יותר גינות משחקים והרבה יותר מודעות לחיים ברי קיימא.

לסיכום, אם פעם רמת גן נחשבה לעיר לוויין מנומנמת שמבוגרים באים להזדקן בה, הרי שהיום צעירים ומשפחות נוהרים לעיר ונהנים מכל מה שיש לעיר מודרנית להציע – אוכל טוב, מודעות לסביבה ודיור איכותי ובר השגה.

מסעדות בריאות ברמת החייל, כחול אשר על פני הים

מאת: Dudish

מאמרים מאת דודי שרון - בניית אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים אורגני. קידום אתרים ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית בדיוק לפי המידות שלכם. מגשי פירות | הידרופוניקה | קוזו | וופורייזר |