עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

החלפת מנגנון בדלת פלדלת 

החלפת מנגנון בדלת פלדלת | איך זה עובד כמה זה עולה ?

מנגנון הנעילה בדלת פלדלת משמש להוציא את הבריחים של הדלת לכיוון המשקוף  בזמן סיבוב המפתח וכך ניתן לאפשר נעילה איכותית.
מבין החלקים החשובים בדלת, המנגנון נחשב לחלק משמעותי ביותר ומהווה את המנוע של הדלת – ללא המנגנון הדלת לא תהיה יעילה. כאשר המנגנון אינו תקין ניתן לתקנו.

 כאשר הדלת לא ננעלת הבעיה היא במנגנון 

במקרה בו הדלת אינה ננעלת ואתם מרגישים מתוחים, הרי ייתכן והבעיה היא במנגנון  של הדלת. בדלת פלדלת קיים מנגנון אליו הבריחים של הדלת מתחברים בעת הנעילה.

 במקרה של תקלה בדלת, יש לבחון את התקלה ולהבין מה הגורם לתקלה. ייתכן ויהיה מדובר בצילינדר ולעיתים יהיה צורך להחליף מנגנון.
כאשר מדובר במנגנון הנעילה, נציין כי קיימים סוגים רבים של מותגים במחירים שונים. 

ניתן גם להזמין את אביתר מומחה תיקון דלתות לבית ולמשרד לכל סוגי הדלתות רב בריח אלומיניום , פלדלת , זכוכית ועוד…

  מתי יהיה צורך להחליף את המנגנון בדלת פלדלת 

שימוש לזמן רב: בדלתות פלדלת ברחבי הארץ עדיין ניתן למצוא מנגנוני נעילה ישנים – אותם מנגנונים ניתנים לפריצה בקלות יתרה ולא ממש מעניקים הגנה מפני פריצה. 

 קלקול של המנגנון : כאשר המנגנון התקלקל ואינו פועל כרגיל יהיה קושי לסובב את המפתח. במקרה הזה רצוי לקרוא למנעולן אשר יהיה ביכולתו לטפל בבעיה.
לעיתים יהיה ניתן לתקן את המנגנון ולעיתים יהיה צורך להחליפו. מנעולן מקצועי ימליץ על ההחלפה של המנגנון רק במקרה הצורך. במקרה בו המנעולים עובדים, הרי אין צורך להחליף את המנעולים. 

 החלפת המנגנון תעשה על ידי מומחה בתחום 

החלפה של המנגנון תעשה על ידי מנעולן מקצועי בתחום אשר מתמחה בתיקון והחלפה של מנעולים ובייחוד החלפה של מנגנון בדלת פלדלת.

על המנעולן להבין מה הבעיה וכיצד יש לטפל בה תוך עמידה בלוחות הזמנים. 

 החלפת מנגנון לא על ידי בעל מקצוע עשויה לפגום בפעילות הדלת 

שימו לב, החלפת מנגנון לא על ידי בעל מקצוע עשויה לפגום בפעילות של הדלת. החלפת מנגנון של הדלת יש לבצע באמצעות מנעולן מומחה בתחום אשר לו תעודת הסמכה לעסוק בתחום ואישור מטעם משטרת ישראל. 

לא מומלץ לנסות להחליף את המנגנון באופן עצמאי 

אם חשבתם לנסות להחליף את המנגנון בצורה עצמאית, הרי מדובר בטעות אשר עשויה להוביל להסרה של אחריות היצרן. כאשר ברצונכם להחליף את המנגנון, יש לקרוא למנעולן מקצועי בתחום ולא לנסות לבצע את הפעולה בכוחות עצמכם. 

מנעולן מנוסה יהיה איש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום הכולל מגוון רחב של עבודות תוך החלפת מנגנון בדלת פלדלת. 

 חשיבות תעודת יושר מטעם משטרת ישראל

נוסף על הניסיון  הרב של המנעולן , רצוי כי המנעולן יגיע מצויד עם תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, דבר אשר יבטיח לכם כי מדובר באיש מקצוע אמין אשר ניתן לסמוך עליו ולדעת שהוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

כל לקוח אשר מזמין את השירות של אביתר המנעולן יכול להיות בטוח כי הוא הזמין את איש המקצוע הטוב ביותר לביצוע העבודה. החלפת המנגנון על ידי בעל המקצוע  תאפשר לנעול את הדלת בראש שקט. 

 מזמינים אתכם ליצור קשר עם אביתר המנעולן 

במידה ויש צורך להחליף את המנגנון בדלת פלדלת, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם אביתר המנעולן.

מדובר במנעולן מומחה בתחום אשר ישמח לעמוד לשירותכם.
כאשר אתם רוצים לישון טוב בלילה ולדעת כי בחרתם את איש המקצוע הטוב ביותר- הרי זכיתם באיש מקצוע הטוב ביותר אשר יש ביכולתו לתקן את המנגנון בצורה המקצועית ביותר בשל שימוש בכלים מתקדמים אשר יבטיחו את טיב העבודה .