עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

 הקלה לאחר הרשעה פלילית

 הקלה לאחר הרשעה פלילית

משרדי עורכי דין רבים לא מפסיקים להיאבק על טובת לקוחותיהם, לרבות לאחר הרשעה. אם הורשעת בפשע, עורכי הדין יפעלו לאחר הרשעה, יעזרו לך להבין את האפשרויות שעומדות בפניך כדי לעזור לנקות את הרישום הפלילי שלך.

הרשעה בכל סוג של פשע תישאר ברישום הפלילי שלך עד שתסיר אותה. אין מסגרת זמן שבה הוא פשוט ייעלם מעצמו. זה עלול להפוך לבעייתי כאשר מחפשים עבודה חדשה, מבקשים להירשם ללימודים, או אפילו הגשת בקשה לחכירות שכירות או הלוואות משכנתא. עורכי הדין לסעד לאחר הרשעה יבחנו בשקידה את כל האפשרויות העומדות לרשותך לסעד לאחר ההרשעה, כדי שתוכל להתחיל מחדש.

הם מגינים על זכויותיך וטובתך על ידי פינוי, ביטול או צמצום הרשעתך כדי לתקן את תופעות הלוואי של חיים עם רישום פלילי.

מהי הקלה לאחר הרשעה?

החקיקה מתארת ​​את חוקי הסעד שלאחר הרשעה המאפשרים לעורכי הדין להגיש בקשה לבית המשפט המבקשת לפנות, לשנות או לצמצם הרשעה על מנת לשפר את הרישום הפלילי שלך.

חשוב להבין שההרשעה הפלילית של כל אחד היא ייחודית ושאין שתי אפשרויות זהות לסעד לאחר ההרשעה.

זו הסיבה שעורכי הדין לסעד לאחר הרשעה מספקים ייצוג מותאם אישית שמתאר את האפשרויות שלך במלואן, כדי ניתן יהיה לנקוט בגישה פשוטה לספק פתרונות.

אתה עשוי להיות זכאי לקבלת סעד לאחר ההרשעה אם:

קיבלת ייצוג לא יעיל מעורך הדין שלך

מעולם לא הודע לך על זכויותיך החוקתיות או על ההשלכות של הסדר הטיעון שלך

הורשעת בעבירה פלילית שאפשר לצמצם אותה לעבירה

מעולם לא נכלאת בגין האשמות שלך, וסיימת את תקופת המבחן באופן מלא ומוצלח

הורשעת בעבירה של שימוש במריחואנה?

מהו תהליך ההקלה לאחר ההרשעה?

במשרדי עורכי דין פליליים השונים לסעד לאחר ההרשעה, יתחילו את התהליך על ידי איסוף רישומי בית המשפט הרלוונטיים מההרשעה הקודמת שלך.

לאחר שתרואיין ונסיבות המקרה שלך יתבררו כדי לוודא שאתה זכאי לקבלת סעד לאחר ההרשעה, תתברר הסבירות לתוצאה מוצלחת. לאחר מכן תוכן הבקשה שלך, והטענות יתבררו בבית המשפט.

משרד עורכי הדין  הקלה לאחר הרשעה פלילית כולל את תחומי העיסוק הבאים:

שימוש או סחר בסם

גניבה, שוד ופריצה

הגנת נשק חם

הגנה על עוון

הגנת פשע

צווארון לבן

זְנוּת

עורכי הדין לסיוע לאחר הרשעה יכולים לעזור לך להתחיל מחדש

אל תיתן לטעות משפטית לעכב אותך על ידי הופעה ברשומה הקבועה שלך למשך שארית חייך. אפשרו לעורכי הדין לאחר הרשעה לספק התחלה חדשה, כדי שתוכלו להתקדם בצורה חיוביות.