עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

חשיבותו והשפעתו של ריהוט משרדי

ריהוט משרדי מקיף אותנו בחיי היומיום לפחות 8 שעות ביממה. רובנו עובדים כיום במשרדים ולכן הריהוט שלנו הוא בעל חשיבות עליונה. התאמתו של ריהוט משרדי בצורה נכונה ונבונה לצרכי העסק והאנשים העובדים בו היא תורה שלמה בפני עצמה.

כשאנו מתייחסים לריהוט משרדי חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים עקרוניים. הראשון הוא נוחות, על ריהוט משרדי להיות נוח למשתמשים בו בכול מצב. גובה שולחן למשל או התאמתו של כיסא למבנה גופו של היושב עליו יכולים לעשות את ההבדל בין ריהוט נוח לריהוט שאינו מתאים בעליל. כשמדובר בריהוט שנועד לישיבה ממושכת כגון כסאות בחדרי ישבות או ספות המתנה הרי גם כאן, חשוב מאוד לדאוג לנוחות הריהוט.

פרמטר נוסף הוא סגנון הריהוט. לא כל ריהוט משרדי מתאים לכול משרד. כדאי מאוד להתייעץ עם מעצב פנים לפני רכישת ריהוט משרדי. מכיוון שהרהיטים הם החלק הדומיננטי ביותר בכול משרד חשובה מאוד האמירה מאחוריהם. ריהוט מודרני מאוד עשוי ממתכת ובצבעים עזים למשל יתאים לחברה צעירה או משרד פרסום. ריהוט עתיק, בגווני עץ ופורמט כבד יתאים למשרד רואי חשבון או עורכי דין. לא יעלה על הדעת להחליף בין השניים שכן הרושם שיוצר לא יתאים לציפיות הלקוחות שיגיעו למשרד.

מעבר לנוחות וסגנון כדאי לקחת בחשבון גם עמידות ופונקציונאליות. ריהוט משרדי מטבעו נוטה לבלאי שכן השימוש בו הוא יומיומי ואינטנסיבי. חשוב לבחור ריהוט משרדי איכותי שישמר לשים רבות. פונקציונאליות הריהוט חשובה גם כן שכן, היא תורמת ליעילות העבודה ולתפוקה גבוהה יותר של העובדים. כשמדובר בריהוט משרדי פשוט עבור עובדים אשר עבודתם מסתכמת בישיבה מול המחשב חשוב להשקיע בריהוט שיאפשר גישה נוחה אל המחשב וכול הציוד ההיקפי. אם מדובר בעבודה אשר ביסודה גוררת צורך לגשת אל תיקיות, פולדרים וציוד אחר חשוב להשקיע בגישה נוחה אליהם.

ריהוט משרדי משפיע על אופי העבודה ועל איכות העבודה. חשוב מאוד להתאים אותו לכול צרכי העובדים וכמובן לנוחותם. השקעה בציוד משרדי היא השקעה בתפוקת העובדים. כדי לשים לב לפני קנייה של ריהוט משרדי לפונקציונאליות שלו כמו גם לעיצובו של הריהוט ואופיו.

השפעתו של ריהוט משרדי

העובדים, מבלים את רוב שעות היום במשרד, לפעמים יותר מאשר בביתם, לכן, חשוב להשקיע בריהוט המשרד, מערכת הרהיטים במשרד, היא בעצם כל מה שנמצא במקום העבודה, שולחנות המנהלים  כמו גם כיסאות המנהלים, ואולי ארונות והכוננית של המחשב.

 לכן חשוב שהריהוט המשרדי יענה על כל הצרכים, מבחינה פרקטית, ומבחינה עיצובית  ובטיחותית. בעזרת ריהוט משרדי נכון ואפקטיבי, ניתן ליצור סביבת עבודה נעימה, ריהוט משרדי חשוב לא רק למנהל ולעובדים, אלא גם לאנשים המגיעים אל העסק, הדבר הראשון שהם רואים כשהם מגיעים זה הריהוט, ולכן יש חשיבות עצומה לאיזה ריהוט משרדי בוחרים ואיך הוא מעוצב.

הלקוח הפוטנציאלי המגיע למשרד ורואה שולחן איכותי ויוקרתי , כסא תואם ונוח, משרד שיש בו את כל הסימנים של עסק מצליח, רושם ראשוני הוא תמיד לפי המראה החיצוני, לכן חשוב להשקיע בריהוט איכותי, מכובד ויפה. לא רק למנהל צריך להיות משרד מעוצב, הדמות הראשונה שהלקוח נפגש איתה היא  המזכירה ולכן חשוב שגם היא תהנה מריהוט משרדי נוח, יעיל ומכובד.

ריהוט משרדי נכון משפיע על יעילות העובדים, הוא מאפשר להם לעבוד בצורה יעילה, והוא תורם להרגשה טובה שלהם ולאווירה יוקרתית ונעימה במשרד. חשוב לבדוק שהמשרד יראה מזמין ומאיר פנים ולא אפרורי ומשעמם, שהאנשים יהיו שמחים בסביבת העבודה שלהם, שהרושם המתקבל הוא רציני ויוקרתי.

ריהוט משרדי חייב להיבחר בקפידה שיהיה מעוצב ורלוונטי גם לשנים הבאות, צריך להתאים למטרה אותה הוא עומד לשמש, שיגרום וישפיע לטובה על תפוקה ויהיה סביבת העבודה נעימה, שיהיו בו תנאים פיזיים שיאפשרו לעובדים לבצע את משימותיהם בנוחות וביעילות, יש להתייחס למרחב שולחן העבודה, נוחות הכיסא, מרחב שידות ומגירות אחסון, גובה ארונות משרד שיתאים לגובה אדם ממוצע.

הוא צריך להיות בעל אפשרות התאמה לעובדים ולמטלות השונות שלהם ולצמצם את סיכוני הפגיעה הגופנית שיביא לצמצום ימי מחלה והיעדרויות מהעבודה. השקעה חכמה ברכישת ריהוט משרדי ועם חשיבה לטווח הארוך, תחסוך בעתיד הוצאות מיותרות בהחלפת ריהוט או התאמתו לצרכים שונים, כדאי שיהיה ריהוט קל שניתן להזזה בנוחות כשירצו לשנות את מראה המשרד או לצרכי ניקיון וכדאי שהריהוט יהיה עשוי מחלקים נפרדים שיאפשר ארגון מחדש כשיבחרו לעשות זאת.