עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

כיצד לבחור צבעים נכון עבור ריהוט משרדי

צבעים משפיעים עלינו בין אם במודע או שלא במודע, במיוחד כשאנו עוסקים בעיצוב פנים, חשיבותם של הצבעים ליצירת אווירה אינה מוטלת בספק. כאשר ניגשים לעיצוב פנים של משרד יש לקחת בחשבון את המסר שאנו מבקשים להעביר באמצעות הצבעים שאנו בוחרים ואת האווירה אותה אנחנו רוצים לייצר במשרד.

ריהוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד מאווירת המשרד ואופיו, זאת מכיוון שהרהיטים הם הפריט הדומיננטי ביותר בכול חדר חשוב להתחשב בצבעים שלהם. ריהוט משרדי נועד לא רק לשמש אותנו בפן הפונקציונלי אלא גם להעביר רושם מסוים הן על העובדים והן על לקוחות המבקרים במשרד. לפני שאנו רוכשים ריהוט משרדי חשוב להחליט מה האווירה שאנחנו מבקשים לקדם במשרד? האם מדובר במקום שמרני ומכובד או במשרד צעיר ובעל דמיון וחזון? האם אנו רוצים להעביר תחושה של נוחות או שמא אווירת הצלחה חשובה יותר?

אם אנו מבקשים להעביר הרגשה של מכובדות ויוקרה כדאי לבחור ריהוט משרדי בצבעים כהים כגון: חום וירוק כהה או שחור. שילוב של ריהוט משרדי בצבעים אלו יחד עם עיצוב שמרני ישדר לכול באי המשרד שהמקום שמרני, מכובד ויוקרתי. עיצוב שכזה מתאים למשל למשרד עורכי דין, רואה חשבון או אפילו לחדר מנהל עם ריהוט משרדי כגון: כסא מנהלים ושולחן מנהלים. אם נשלב יחד עם הריהוט גם פרטי אומנות כגון פסלונים או תמונות בקווים חלקים ושמרניים או אומנות קלאסית הרי הרושם מובטח. בעיצוב שכזה חשוב לשים לב לא ליצור רושם מאיים שכן משרד בו ריהוט משרדי כבד מאוד ובצבעים כהים מאוד עלול לגרום להרגשה לא נוחה.

מצד שני, אם אנו מבקשים לתת רושם של סביבה צעירה, אנרגטית ודינאמית כדאי לרכוש ריהוט משרדי כגון שולחן מחשב, כסאות מחשב, כסא גיימינג וכדומה בגוונים אדום, ירוק בהיר או סגול בהיר. רהיטים ממתכת, פלסטיק או שילוב של עץ בגוון בהיר יעזרו לקדם את הרושם של משרד צעיר, רענן ובעל חשיבה יצירתית. ריהוט משרדי מודרני מאוד בקווים לא קונבנציונאליים ובצבעים עזים ייצור רושם של משרד בו עובדים בעלי חזון. עיצוב מסוג זה מתאים מאוד לחברות צעירות שעוסקות בתחומים יצירתיים כגון שיווק, פרסום וכדומה. חברות הייטק ותקשורת גם הן לרוב בוחרות בסגנון הזה.

איזה צבעים מתאימים למשרד שלכם?

בעולם של צבעים לכל צבע יש משמעות מסוימת. בבחירת ריהוט משרדי יש להתייעץ עם מומחה בתחום לעיצוב פנים על מנת לבחור את הצבע המתאים. למשל, הצבע האדום מעיד על תעוזה ונועזות, ואילו צבע חום בהיר מעיד על מקום חמים. בחירת צבע לרהיטים במשרד ישפיעו רבות על האווירה במשרד.

האשליה של הצבע

לעיתים יש רצון לבחור בצבע מסוים שלא מתאים לאווירה הכללית של המשרד. כאשר מעצבים משרד עשויים לגלות כי גוון הקיר הוא לא בצבע שציפינו לו. לפיכך, ניתן להיעזר בשירותיו של מעצב פנים שיכול לעזור לבחור את הצבע המתאים. האשליה של הצבע יכולה לתעתע בנו לעיתים קרובות. צבע שנראה יפה בחנות, יכול לא להיראות יפה על קירות המשרד.

בשונה מצביעת בית, בעת צביעת משרד חשוב מאד להדגיש מספר אלמנטים כמו יוקרה או עוצמה, זאת בהתאם לאווירה של המשרד. לפיכך, יש להחליט מראש על אופי המשרד ולהתאים את הצבע בהתאם.

לראות את הצבע בעיניים

אם אתם מתלבטים באיזה צבע לבחור, האפשרות הטובה ביותר שעומדת לפניכם היא לראות את הצבע בעיניים כלומר ללכת לחנויות ולבחור את הצבע המתאים. אמנם בשנים האחרונות רבים מעדיפים לא לצאת מהבית ולראות צבעים שונים באתרי אינטרנט של חברות שונות, אך למעשה אין תחליף למראה עיניים. בחירת צבעים נכונה עשויה ליצור משרד יפה ואלגנטי התורם לאווירה טובה.