עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

כל המידע שכדאי לדעת על אילוף בתנאי פנסיון

מהותו של שהיית הכלב שלנו בפנסיון הוא בדרך כלל, מקום לשמירה על כלבנו האהוב, כאשר אנו נוסעים לחופשה. אך קיימת אופציה נוספת והיא שמירה על כלבנו בשילוב של אילוף. במאמר זה נסביר בקצרה מהו אילוף בתנאי פנסיון, מהם היתרונות בסוג זה של אילוף, ומה חשוב לנו כבעלים של כלב לדעת בנושא.

מהו אילוף בתנאי פנסיון?

אילוף בתנאי פנסיון מתרחש כאשר הכלב שלנו לא ישן אצלנו בבית, אלא בפנסיון. תוך כדי השהייה שלו בפנסיון, בעלי מקצוע מיומנים עובדים איתו על אילוף. האילוף משתנה מכלב לכלב ולכל כלב צרכים וקשיים משלו וכן, בקשות בעלי הכלבים גם הן משתנות בהתאם. האילוף הפנסיוני מתבצע על ידי המאלפים באופן יום יומי וישיר מול הכלב שלנו כאשר ברובו של הזמן בעלי הכלב לא נוכחים.

 גם בעלי הכלבים מתבקשים להגיע מדי פעם ולפי צורך לפנסיון וזאת במטרה לתרגל ולהבטיח את שימור האילוף של הכלב בעתיד מול בעליו. אילוף בתנאי פנסיון הוא אילוף יותר אינטנסיבי מאילוף רגיל שמתבצע על ידי מאלף כלבים שמגיע לביתו הפרטי של הכלב פעם – פעמיים בשבוע ולכן צריך להיות תואם למטרות האילוף.

משך זמן האילוף הפנסיוני

 כמו שכבר אמרנו, אילוף בתנאי פנסיון הוא אינטנסיבי יותר מאחר והוא מתרחש כל יום. בהתאם לכך, לאילוף פנסיוני יגיעו גם כלבים שדרוש לעשות איתם עבודה סדירה ויום יומית. בדרך כלל יהיה מדובר בכלבים עם מספר בעיות/קשיים. משך זמן האילוף יהיה בין שבועיים לחודש וחצי, תלוי במצבו של הכלב ובהתקדמות שלו.

 

למי זה יכול להתאים?

 אילוף בתנאי פנסיון יכול להתאים כאשר הבעלים של הכלב מנהל אורח חיים עמוס ולא תמיד זמין לעבודה ממוקדת בכלב ולפגישות בביתו הפרטי. חשוב לציין שגם עבודת אילוף בתנאי פנסיון אינה פוטרת את בעלי הכלב מעבודה ותרגול בבית.  

 

יתרונות אילוף בתנאי פנסיון

 אופן האילוף אשר מתבצע באופן יום יומי הוא יתרון גדול, מכיוון שכל תשומת הלב מתרכזת ומוקדשת בעיקרה לפעולות האילוף. יתרון נוסף הוא, הזמן אותו המאלף חוסך כאשר אינו צריך להסביר לעוד גורם את התאוריה בפעולה שעומד לעשות עם הכלב, הזמן הזה נחסך וניתן להספיק יותר. האילוף מתבצע באופן ישיר עם אדם מיומן וכך הכלב מפתח משמעת מהירה להרגלים החדשים ועשויה גם להקל את העבודה עם בעליו כאשר יחזור לביתו לתרגול נוסף מולם.