עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

שלוש טיפים לפני רכישת מתנה ליולדת

החברה שלך בהריון מתקדם ואת יודעת שממש בקרוב  יא תלד. כמו שהיא מתכוננת, את בתור חברתה הטובה מתכוננת גם ורוצה לרכוש לה את המתנה הכי מדויקת. וכמו שאנו יודעים, החנויות מלאות בשלל מתנות נהדרות, אך מה מהן המתנה הכי מתאימה? האם יש דרך לדעת זאת? במאמר הבא תקבלו 3 טיפים שיסייעו לכם ברכישת המתנה.

טיפ מספר 1 – תקציב

מתנות לידה מעוצבות עשויות להיות מאוד יקרות אם לא שמים תקציב ברור עבורן. מכיוון שכל הפריטים עבור תינוקות הם מאוד מאוד חמודים וכיפיים לקנייה, פעמים רבות קשה לנו לעצור ואז אנו רוכשים מתנה מאוד לא ממוקדת. הדרך להיכנס למיקוד בעניין זה, הוא להגדיר תקציב מראש. הגדרת התקציב תאפשר לכם למצוא בדיוק את המתנות שאתם מעוניינים בהן וליצור מתנות לידה מעוצבות שמתאימות ליולדת ולתינוק שלה. חשוב להבין, בתוך מארז מעוצב אפשר להכניס כל כך הרבה דברים בכל מיני תקציבים ולכן ניתן ליצור מתנה יפה ומכובדת בכל תקציב, גם אם הוא נמוך יותר.

טיפ מספר 2 – לחשוב פרקטי

כשרוכשים מתנות לידה, עלינו גם לחשוב פרקטי. כדאי לשלם על מתנות שבאמת יהיו שימושיות עבור היולדת והתינוק. יש לשנות את המחשבה מפריטים חמודים לפריטים פרקטיים. עלינו לשאול את עצמנו על כל פריט שנשים בתוך החבילה המעוצבת, האם ליולדת יהיה מה לעשות איתו? ברגע שתכנו כן על השאלה הזו, תדעו כי הפריט הנבחר הינו פרקטי ושימושי והוא כדאי לרכישה.

כמו כן, יש לקחת בחשבון האם מדובר בלידה ראשונה או שנייה. בלידה שנייה, לרוב, לאם יש כבר ציוד מהילד הקודם וכדאי לחשוב על פריטים שאין לה בבית או שנהרסו והיא הייתה שמחה לקבל אותם. אם אתן חברות ממש קרובות, מומלץ מאוד לדבר עם החברה ולשאול מה חסר לה.

טיפ מספר 3 – לא לשכוח את האם הטרייה

רבים נוהגים לרכוש מתנות עבור התינוק או התינוקת שנולדו, אך יש לזכור שיש כאן אישה שעברה הריון ארוך ולידה לא תמיד פשוטה ובהחלט כדאי גם לפנק אותה במתנה נחמדה. ניתן לרכוש כיום מארזים מעוצבים הכוללים מתנות גם לאם וגם לתינוק. אין ספק שאלו המתנות היותר נחמדות לקבל לאחר לידה.